Bajsa Bajsa

Jag har alltid haft något mot Jessica Alba. Har inte riktigt kunnat svälja henne. Och det är inte bara svarsjuka det handlar om, jag lovar. Okej, lite svarsjuk är man ju klart alltid men det är mest för att hon tjänar så jävla bra med cash. Men helt ärligt - hon är inte jättesnygg. Hon är söt, men hon är fan inte så jävla hot som alla påstår. Jag känner inte för henne som jag till exempel gör med Penelope Cruz eller Shakira. Det kallar jag snygga kvinnor. Människor kallar Alba för kurvig vilket hon absolut inte är. Hon har en tolvårins kroppsform.
Bajsa på dig Jessica! 
Hur som helst så har jag länge lagt märket till Perez Hilton refererar till henne som -Jessica "dont call me latina" Alba- och jag undrar varför. Jo, så här är det. Jessica kan inte tala ett ord spanska. Hon kan säkert vanliga svenska uttryck som "una cerveza porfavor" men mer finns det inte. Hon har haft en amerikansk uppfostran och har alltså aldrig blivit slagen av sina päron som vi andra latinos har. Jessica har till och med hävdat att hon är en positiv till one night stands och bara det visar ju att hon verkligen inte är en latina. Många latinas är visseligen smyghoror men utåtsett är en latina alltid en oskuld. A l l t i d. Ja, jag håller med dig Jessica. Du är verkligen inte en latina. Men var inte så jävla stolt för det. Latina är ju förmodligen det snyggaste en människa kan vara. Alla vill väl hellre vara Shakira än Paris Hilton? Det vill iallafall jag, så bajsa på dig Jessica!

Försökte hitta en ful bild på Jessica men det är ju så klart omöjligt.
Men här har hon iallafall skitfula leggins.
image71


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback