Jag har frossat

Frossat har jag.
Jag är lite av ett häsofreak så när jag väl frossar - ja då hetsäter jag som om det inte fanns en morgondag.

En påse grillchips
Godispåse
Kladdkaka
Makaroner och köttbullar
2 glassar
1 glas vin
ris och korv
Bröd med massor av smör
Ett halv digestivekex (?)
Ännu mer chips och godis


Ja ni ser ju själva. Jag känner mig som en fet jävla gris. Ett glas vin, varför i hela friden skulle jag helt plötsligt ha vin. Jag är inte ens vintypen. Ni vet såna som kryper upp i soffan med ett glas vin eller tar ett glas vitt till maten. Nä fan inga såna löjliga dumheter, de få gånger, eller få och få, de gånger jag druckit vin har det varit precis innan man drar från förfesten och känner att - "nä jag är inte helt dyngrak, måste ha lite till!" Ja då halsade man direkt ur vinflaskan, höll för näsan och sköljde ner spyan som letade sig uppåt. Hur som helst så hade jag en flaska Black Tower på en hylla och hällde upp ett glas. Så jävla löjligt, jag drack inte ens upp skiten. Tror baktanken var att vinet skulle få mig att må illa så att allt som står i texten ovan skulle hamna i toastolen. Haha, bulimi-varning där eller? Nää, inte riktigt. Har aldrig förstått mig på den där "köra fingrarna i halsen och spy upp inälvorna". Jag har testat, men aldrig lyckats. Misstänker svaga kräkreflexer för att en gång hade jag fingrarna så långt ner att det kändes som om jag pillade på matsäcken Min man försökte lära mig en gång men det slutade med att han kräktes och jag tittade på.
Jag ska sova nu, jag vet, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback