Överskattade människor

Tänkte ta en lite tupplur igårkväll. Klockan var runt 20.00 och min hjärna tycktes inte hänga med längre. Det blev ingen tupplur. Jag sov, sov och sov. Vaknade för en timme sen. Pigg som en jävla lärka och med en svag aning om att något inte stod rätt till. Mobilen hade 30 missade samtal från pojkvännen och ett par hotmeddelande även de från honom.  Det känns så wierdo när man sover så många timmar. Jag får jämt känslan av att något inte står rätt till, som om något stort och oväntat hände precis då jag sov. Ja, nu sitter jag här. Som sagt, pigg som en jävla lärka och undrar vart jag ska bli av. Kom att tänka på alla dessa överskattade människor som fastnar på tidningsomslag världen runt. Personligen tycker jag att själv förtjänar lite mycket mer uppmärksamhet än den jag får. My. myself and I borde inte stå vid en Shell - mack. Möjligtvis borde jag pryda ett omslaget i en tidning som står i en Shell-mack. Just nu hittar ni mig vid fast food delen, där vid korvarna ni vet.
Här kommer iallafall ett par överskattade jävlar.
image63
Vad är grejen med henne? Hon är smal som en pinne och hennes utseende säger mig inte ett piss.
Skulle jag gå förbi henne i stan hade jag tänkt "Jaha, där gick hon" Möjligtvis hade jag reflekterat en aning över hennes små bröst, men inte mer.
Hon skulle kunna gå i min klass och jag har bara inte märkt det.
image64
Här är en till sån. Hon går förmodligen också i min klass, har inte heller märkt av henne bara. Hon hänger med Kiera på rasterna. Är en sån jobbig person som alltid kommer i tid till lektionerna och frågar läraren massor.
image65
Vem är hon, förutom en modeikon som en gång i tiden förlät sin otrogna boyfriend. Hon ser ut som en glad käck Anna Svensson i 30- årsålder som jobbar på hemtjänsten i Osby. 




Det här, mina damer och herrar, det här kallar jag kändismaterial!
image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback