Vad är det som händer med mig?

Jag är officiellt ett psykfall. Låt er inte luras av mitt vackra leende och perfekta kropp. Jag är en maniac. Dåre.Loca.Ich bin eine irre! Jag spelar alla mina kort fel och riskerar att förlora stor här alltså. Vad är det som tagit åt mig. Hur blev det så här? Allt började när på Harley Davidson - båten. En tjej tittade extra noga på min man och jag fick spader. Normalt sett brukar jag inte ha dessa problem. Snarare tvärtom. Hursom helst fick denna flicka mig att se rött. Hur kan en tjej på två ben stirra så mycket på en man som om inte bara har sin flickvän vid sin sida utan även vars flickvän är ett kap. Vid ett tillfälle fick jag luta mig i framstupa läge för att få i mig i lite syre. Så arg var jag. Min man var inte helt omedveten om situationen och han visste inte riktigt vart han skulle placera sin blick. Stackaren gjorde allt för att undvika manslukerskan, men jag förstår att det var ett tuff match. She was all over him så att säga. Jag kan inte släppa detta. En normal, självsäker tjej med alla höns hemma skulle ta det hela med en klackspark. Skratta och kanske kommentera det hela med en käck replik. Inte jag. Minns ni "Mcd incidenten"? Just precis. Jag flippade på en stackars tjej som försökte få min mans uppmärksamhet.Jag kallade henne fula, fula ord på mitt modersmål och knuffade henne långt bort från mitt revir. Idag diskuterade vi snygga kändistjejer och mannen nämnde hans drömgirl, efter mig off course, - Angelina Fucking Jolie. När han sa det var jag tvungen att stanna upp lite. Liksom hämta andan. Jag ville döda någon där för ett ögonblick. Lyckligtvis lyckades jag räkna till tre och lugnade ner mig, Vad är det här?
VAD ÄR DET SOM HÄNDER MED MIG?

image75
Do not mess with my man -
för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Haha syster har Jossesyndromen (min josse har blivit likadan).. Men prissi du har juh inte varit svartsjuk alls under hela ert förhållande. Så nu är du det. Ta det med ro. hahah
Kill`em all!!!

2007-09-01 @ 00:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback