Världens bästa hustru snortar koks

Kom hem från jobbet och städade lite snabbt. Duschade, tittade på Top model, kokade spagetti,gjorde en korvgryta och bakade en pizza. Alltså ibland är jag bara för underbar. Lätt att jag skulle vilja ha mig själv som flickvän. Klädd i en rosa juicy -dress och en kopp te sitter jag här och myser. Pizzan är fortfarande i ugnen. När fan kommer min man? och varför, varför hör inte min familj av sig till mig. Tänk om jag inte var så här städad. Nej, tänk om jag skulle få för mig att dra en lina, smoke some gräs och helt plötsligt inse att jag inte är en människa. Jag är faktiskt en fågel. Som flyger. Ut genom fönstret. Mmm, just det. Då kanske ni skulle ringa.
Fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback