Mingel och shopping

Jo jag hade en plats på Sneakersnstuff igårkväll tillsammans med Veckorevyn. com. Jävligt trevliga tjejer och härlig skumpa till mig som drack den som en annan dricker Fanta. Blues var där. Ja ni vet den där svenska rapparen som var så duktig. Faktum är att jag kan alla hans texter och skulle kunna rabbla dem i sömne så när han stod framför mig slog hundra tankar mig. Alternativ A. Rusa fram, krama om honom och viska med gråten i halsen - du är min idol. Alternativ B. Mingla lite, "råka" hamna brevid honom och börja diskutera svensk hiphop vilket senare utvecklas till att jag hänger med till studion och får höra lite nytt material. Eventuellt spelar in en singel tillsammans. Alternativ C. Låtsas att det regnar. Jag valde C men kastade ändå några förstulna blickar mot honom. Min vän  var en trogen vän och tog kort på mig och Ebba trots att det var en aning svårt eftersom jag precis innan jag fått syn på Ebba lagt min väska, mitt glas och min stolthet över hennes arm. Enligt K såg jag ut som jag träffat på Jesus Kristus när jag småpratade med Ebba. Den fyndigaste kommentaren jag kläckte ur mig var ändå "Vad lång du är i verkligheten" Haha, som att när vi inte minglar på Sneakersnstuff så befinner vi oss i en diffust och konstig dröm, haha. Varpå Ebba svarade, "Ja, jo kanske det" Ja vad skulle hon säga. Hon är ju lång. Vad finns det liksom att diskutera. Enligt  K så tänkte Ebba "loooseeer" men det örat vill jag inte lyssna på.
Ok här kommer min outfit + en lite bonusbild.
image177


image178

Haha vad glad jag är!

Kommentarer
Postat av: Bigsis

SUPER FIN!!! Väldigt sufistikerad, puss

2007-12-07 @ 10:06:01
Postat av: Zara

Åh va coolt!

2007-12-08 @ 13:17:44
Postat av: Ida

Vilken fin kjol du har. Vart köpte du den?

2007-12-08 @ 13:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback