En kväll som denna

Just Nu: En riktigt grovstädning in my place. Oh, om jag ändå fått en tjuga för varje gång jag skriver att en städning pågår. I dag fick jag verkligen smak på uttrycket "ligga i sin egen skit". Låg på en madrass på golvet och glodde på komedier när jag plötsligt fick någon slags uppenbarelse. Jag såg mig själv uppifrån, fan jag vet inte hur jag ska förklara. Ni vet när någon dör och plötsligt är det som om själen sveper ut ur kroppen och obeserverar det hela ovanifrån? Just det hände idag. Klädd i mysko kläddeplagg som jag numera sover i, en "Brittan - tofs" mitt på hjässan, en blåsa på min överläpp ( jag vet att jag tjatar, men den är fortfarande kvar, och jag lider) och så all röra runt mig. Jag låg bokstavligt talat i min egen skit och från ovan såg det rent ut sagt för jävligt ut.

Nu till min blåsa. Den är större! Hur ska jag kunna jobba imorgon? Jag vet att ni säkert tänker att jag överdriver och det gör jag ibland när det gäller mitt utseende. Men inte denna gång. Önskar att jag hade bildbevis, men jag äger ingen kamera.

Men ungefär så här
image44

Kommentarer
Postat av: emma

haha, snygg bild. du har för mycket fritid priscilla! hör av dig när du kan så leker vi.

2007-06-20 @ 11:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback