söndagsdepp

Känns som om det har varit en underlig dag. Kanske beror det på att lillasyster har åkt med tåget till Skåne eller att jag sov bort hela eftermiddagen. Har haft en konstig känsla inombord av..tomhet (?). Men efter vad? Jag kan inte riktigt peka på mitt problem men något är det. Kanske är det bara för att det är just söndag och det går massa dåligt på tv. ELLER för att jag har en stor, stor blåsa på min överläpp.

Något jag stör mig på är när gossen min tycker en kändis är snygg. Nä, det är inte alls så att han inte får tycka någon annan förutom jag är snygg ( I wish) men är det inte extra störigt när man själv tycker just att den människan inte ser alls bra ut.

- Vaaaaaaaa, hon är ju skitful. Hon ser helt konstig ut i ansiktet.
- Är du svartsjuk nu?
- Vaaaaaaaa
(extremt gällt tonfall) Nää verkligen inte. Varför skulle jag vara det? Hon är ju skitful...tycker jag iallafall
- Aja, jag tycker iallafall hon ser bra ut.

Tystnad.
- Jag förstår inte din smak, jag menar Eva Mendez är inte alls snygg, såg du henne i filmen med Will.. hon ser ut att vara 40 +. Okej Jessica Alba, men hoooooon? alltså du får ju tycka vad du vill men.. (Nu är jag uppe i falsett)
- Okej, okej, okej...
Tystnad.

Här är ju snyggingen.
Personligen tycker jag att tjejen under Eva är snyggare.
image42
image43


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback