som bara jag kan

En ny Priscilla är född.
En en pytteliten varelse, men små små händer och fötter och som en endast komunicerar med ord som "iehahh" "guaää", typ. Hon skall heta så mycket som Priscilla. Ett underbart namn som bärs av ingen mindre än, moa!
Fatta jag är bebissugen. Tänk att få medela sin pojkvän att man väntar sitt barn. Som tur är behöver jag inte oroa mig för att han ska ta sitt pick och pack och dra, hota med att sparka min mage eller köra mig till abort avdelningen. Han skulle bli överlycklig. "aha när ska vi ha barn?" "ska vi ha baaaaaarn?" "Hallå? ska vi ha barn nångång?" Faktum är att jag har alla odds mot mig. Precis påbörjat min journalistutbildning i Stockholm, har blivit träningsnarkoman och byggt upp en lagom schysst kropp och dessutom bor jag på 23 kvm.
Skitsamma. Nu till grejen! Jag är deppig as fuck.
Fråga mig inte varför.. jag skäms för mycket för att prata om det. Usch nu låter jag sm Tove i min klass.
- Nää, jag vill inte prata om vart jag jobbar! Det är föööör pinsamt! jag klarar inte det.
- joo men säg Tove, så farligt kan det inte vara
( nu tänkte jag alla olika slags pinsama jobb. Undrar vad hon jobbar med? Strippa? Hora? Dragshows? Kebabkiosk?)
- usch.. det här är verkligen hemskt. Jag hatar er för att jag säger detta nu.....
(pauuus, alla håller andan)
- DRESSMAN!
Tove håller sig för ansiktet och låtsasgråter.
Alla andra suckar och går diskuterar vidare gårdagens avsnitt av Greys anatomy.
Kan man vara löjligare? vad är det för pinsamt med att jobba på Dressman? Jag skulle hoppa på ett ben om jag fått jobb där. Bättre än Shell och mina korvar.
Två veckor senare medelade hon oss att hon sagt upp sig.
- Hallå? Man skulle gå runt med ett måttband runt halsen, aldrig i livet.


Skitsamma, nu till grejen. Jag är deppig as fuck!
Haha, jag kom på en grej Aysel i min klass berättade. Hon jobbar på Claes Olsson tillsammans med en riktigt moralmamma. En asseriös tjej som går med näsa i vädret och predikar "Nää, så får man inte göra". En vacker dag så fick personalen skiva upp sina mejladresser på en lapp och då kom det fram att det här tjejens mejladress bar namnet.... SexyBitch
Haha. Fan va jag skrattade!

Jag pallar ärligt inte berätta vad det är nu.. I´ll be back
image2
This Is The New Princess P
Priscilla Marita Morales

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback