cocktail party

Ja, ikväll så är det tänkt att jag ska bjuda mina nya klasskamrater på lite ståhej. Fira att jag fyllde 22:- med andra ord. Jag har gjort av med hela min lön på dricka, ost, kex, frukt m.m. Bakade en cheesecake igår, mamma vora så stolt över mig. Jag är sjukare än någonsing och känner mig inte alls på humör. Nej, det beror inte på mitt hår. Jag kom över den biten ganska snabbt efter mitt utbrott. Baby köpte massor av födelsedagsfint till mig som;
2 par nya öronhängen
2 guldhalsband (inte riktigt guld)
1 lancome mascara (Lis, du tar över den gamla)
1 läppglans, clinice, sommarfärg.
1 läppglans Loreal (det gamla var ju slut)
En tröja
En bikini (Barbie pink)
Skor - leopardmöstrade

La märket till Kylies kollektion för H&M. Oh my, I dont get it! Jag skulle inte ens förmå mig att köpa handduken. Okey, silver är jävligt snyggt men allt annat gick i turkos/blåa färger och jag tänker, påfågel.
image10 
So loooong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback