Osby i mitt hjärta

Idag har varit en rikigt "Osby-dag". Man vaknar, äter, klär på sig, sätter sig och väntar på att äta,klä av sig och sova. Man gör i princip nada. Jag brukar få äckliga flashbacks av känslor som jag hade efter att jag gick ut gymnasiet och mest satt hemma och sov bort mitt liv. Mor och far hotade med att kasta ut mig ur huset om jag inte tog reda på vad jag ville med livet. I dag fick jag påminna mig själv att jag är här i slapp-syfte och jag har all rätt att sova ut och struta i att borsta håret. Fick dock min intervu klar med en glad prick "SkrikNiklas". Jag går inte in mer på denna personlighet för det skulle ta mig sidor och tid. Nu ska jag hyra den film jag aldrig hyrde igår.
Skriver med lite underliga saker att veta om mig. Bara för att jag är så jävla intressant.



* Jag tittar mig jämt i speglen när jag kör (kletar även på läppglans ibland)
* Ibland när jag har min ipod på och jag är på gott humör låtsas jag att jag är med i en film. Jag är självklart huvudpersonen i filmen.
* När jag är hemma från Stockholm sover jag mellan mamma och pappa.
* Jag har hånglat med en medlem i Mando Diao
* Ibland sover jag i min pojkväns kalsonger (dock rena)
* Jag älskar Spice Girls låten " Viva forever"
image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback