still me

Ohmy. Av en konstig anledning hamnade jag på Ebba von Sydows blogg. (ja, jag hamnar där ibland) Men herrugud vad människor är elaka. Hon skrev ett par meningar och hade 100 kommentarer. (ungefär som min blogg, eller inte) Jag citerar;
"Hej Ebba, gillar din blogg. Tar du den i 2:an?
Dö Ebba, Dö Ebba, Dö Ebba
Hej Ebba, ät bajs
Är det sant att du bajsar små praliner som luktar chanel nr5 ?
Du är ful, mest på insidan!
Vil du ha den i 2:an?"

osv.
Ojsan, där fick jag en glimt av kändisvärldens mindre vackra face.
Jag har fortfarande inget lukt- eller smaksinne.
Aptiten däremot är det absolut inget fel på. (!) nej, det sker väl en naturkatastrof om den skulle försvinna.
Nej imorgon börjar mitt nya liv. Jag minsan upp på hästen igen (löpbandet)
image11
Jag håller med Ebba om att denna kläning är "vill-ha-måste ha"material.
Tove hade något liknande i lördes. Fast hon var ju snyggare än Lohan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback