Svek

Jag borde verkligen inte skriva nu. Har haft en rent ut sagt för jävlig dag. Min text om SkrikNiklas suger och jag missade min chans att få handledning. Alltså har ingen lärare fått skåda min text och jag riskerar med stora bokstäver att få ett U. Men det är inte det som gör att det värker i hjärtat. Kan man gå in på det här? Jag säger bara såhär. Jag förstår inte hur människor om och om väljer bort mig. Med mig menar jag naturligtvis flera men jag vill inte tala för andra så jag håller bäst käft. Personligen uppfattar jag mig själv som världens bästa kompis. Jag menar allvar . Superlojal och ber du mig ta ner månen åt dig så gör jag ett jävligt bra försök till att behaga dig. Många förundras över min godhet och hjälsamhet men när det väl kommer till kritan så är det jävligt lätt att byta bort mig. Med mig menar jag naturligtvis flera men jag håller bäst käft. Det går emot min tro att dra upp all min välgörenhet för det är ju tänkt att, "ge utan att kräva något tillbaka" och "Behandla andra som du vill bli behandlad själv" är mina motton. Men va faaaan. Jag kräver ingen måne, inga stjärnor eller pris för bästa kompis. Men jag fungerar såhär - hjälper du mig i nöd, ställer du alltid upp för mig, ja då finns det fan inte en chans att jag släpper dig ut ur mitt liv.Tvärtom jag skulle göra allt för att visa vad du betyder för mig. Men så funkar det tydligen inte i min värld och jag betyder tydligen inte ett skit.  På senaste tiden har jag verkligen fått svälja både ett och annat. Jag ber om ursäkt för mitt "kodade" språk och har full förståelse om du väljer att hoppa över detta inlägg. Har ni någonsin haft  lust att bara skrika och gråta oavbrutet. Krypa ner i fosterställning och bara snyfta ut all orättvisa. Ja så känner jag nu. Här sitter jag med en klump, stort som ett äppel i halsen och väljer att inte explodera. Om Gud har en plan med detta så ber jag om ursäkt för att jag ifrågasätter den.
Jag förstår verkligen inte!
Med risk för att låta som en självmordsbenägen fjortonåring - idag vill jag bara gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback