too late to think

Jag är en idiot!
Hela morgonen har gått till spillo. Jag har inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Suttit framför datorn. Testat alternativ till dagens outfit. Ätit. Tittat ut genom fönstret (fruktansvärt onödigt). Kollat på Våra Bästa År (jag har inget liv). My home and life is a mess och vad gör jag åt saken? jo,jag står och tittar ut genom fönstret. På det så är det jättefint väder ute och då får man självklart dåligt samvete för att man inte är ute och hoppar i solen. Jag borde ha gått upp tidigt, städat svinstian,gått en sväng i solen och parkerat my hump på en bänk med studentlitteratur i handen. Jag är en idiot. Imorgon, jag lovar. Då ska jag ta tag i detta. Jag lovar. Nu ska jag titta färdigt på Oprah för att sedan ta mig till dagens föreläsning.

Kommentarer
Postat av: dilo

hejj bli medlem på http://gratisgen.se/?ref=73202
Där kan du få gratis saker som 500kr på MQ eller digital kamera. Det finns jätte många saker som man kan välja mellan. Bli medlem du me
Kram
Dilo
Sp: spanna in min sida www.dilo.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback