Äntligen helg

Ja jävlar vad veckan gick snabbt. Det känns som om det var igår som det var måndag. Well, I dont mind. Fast jag tycker att helger brukar vara minst lika utmattande som veckodagarna. Min helg ser ut ungefär så här.
Idag: Städa my home. Träna. Köpa en bok. Hälsa på svärmor och käka chilenska piroger.
Imorgon: Jobba hela jävla dan.
Söndag: Ingen aning. Men så klart jobb på kvällen.
Nu är vi här igen. Jag måste göra något åt mitt huvud. Jag ser ut som fan i håret. Funderar på att bli brunett men fan va tråkigt. Jag hatar att vara hel mörk. Jag försvinner in i den arabiska världen då. Men något måste göras.
Här är min outfit från igår. Inte illa med tanke på att alla plagg är från 94 typ.
Ungefär så glad som jag ser ut på bilden kände jag mig faktiskt igår. Klockan var nio. Det var dags för ett seminarium i argumentation och min grupp hade missuppfattat uppgiften.  GREEAT!
image153

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Skitsnygg..

2007-11-23 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback