Idag heter jag Lila!

Precis som min lilla mor heter. Och precis som Lila så har jag under ett långt telefonsamtal sysselsatt mig med saker som man absolut aldrig tar sig tiden att fixa och dona med. Till exempel att rensa kylskåpet och dessutom sätta sig ner på huk, med en diskborte och trasa få bort allt smuts och gammalt äckligt skit som bosatt sig i kylskåpet. Lila gör alltid sånt när man pratar i telefon med henne. Jävligt störigt om man sitter andra sidan luren. Jag hör jämt en massa disk, kastruller och lådor som öppnas. Inte nog med det så tappar hon tråden titt som tätt. "Ja och så sa hon.... jaha, hääär ligger den här borsten jag letat efter.... mmm jo hon sa att...eh.. eh... eh.. vart fan la jag påsen.. där är den! Jo just det hon sa att.... vill du bara vänta lite så ska jag bara lyfta en grej.... så! Jooo, ehm, ehm.... vart va jag nu!?"
IRRITERANDE! - men jag förstår varför hon gör det. Inte nog med att man fick ett långt och givande samtal avklarat jag har även varit duktig och städat. Allt på samma gång.

LOVELY!

Jag saknar min mamma - Lila.
som fan.
.. pappa också.

image152

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hahah du ska se Lila nu :)

2007-11-22 @ 19:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback