I`m back, Bitches

Samtal med min lärare.
Dag: Torsdag.
Tid: 15,45.
Hårdag: Dålig.

- Hej hej, nu är jag här. Här är hemtentan. Jag lyckades äntligen skriva ut den.
- Jahajajajajaja
- Ja, men här är den. Jag har med mig lite andra inlämningsuppgifter till dig också.
- Vad har du för parfym?
- Ehm, Burberry heter den.
. Jahajajaja, burberry, jajajaja
- Mmm.
- Ja, Priscilla vad ska jag säga om dig. Du är en av de bästa eleverna i klassen. Du levererar alltid till hundra procent och du har en jävla disciplin på dig. Dina framföranden och inlämningar har varit nästintill perfekta. Ja, fortsätt så.
- .................
- Ja, vi ses på måndag då, stäng dörren efter dig är du snäll!
- .................

Nu ska jag baka en kladdkaka!
För det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback