I`m so sexy

Ibland brukar min man be mig dansa lite för honom. Okej, inte som ni nu tror att jag menar, så menar jag absolut inte. Utan bara dansa till en skön låt. Det brukar vara jag som tar första steget. Jag hör en bra låt och jag skuttar upp och låtsas att jag är med i en musikvideo. Ni vet, håller en låtsas mikrofon, blundar och slänger med håret. Efter en halv minut slutar jag upp med dumheterna men ibland ber min man mig forsätta. Då gör jag det. Han tittar väldigt koncentrerat på mig, med ett litet litet leende och tills slut kan han inte hålla sig utan rusar fram och kramar om mig tills jag inte kan andas. Igår hände detta. Ett antal gånger. Jag gjorde min vanliga lilla show och slutade tvärt. Som vanligt bad han mig fortsätta och jag kråmade mig, rullade med höfterna lite och slängde med håret åt sidorna. Min man tittade allvarligt på mig, gapflabbade, drog ner mig i sängen och kramade. Samma procedur upprepade sig ett flertal gånger.

- Va fan är det som är så jävla roligt
- Jo men gör det en gång till bara.
- Men varför?
- Du är så söt!
- Hur menar du då!
- Du ser ut som en liten femåring som leker stor. Så söt, så söt.. kom hit så får jag pussa på dig.
- Ser jag ut att vara
fem år?
- Ja, alltså så där gullig som en femåring kan vara när den kletat på mammas läppstift och dansar framför spegeln.


Okeeey, ingen lapdance här inte!

image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback