Jag borde inte skriva här

...för att jag har en hemtenta som ska vara inne på torsdag. Duktiga jag har precis läst igenom den. Duktiga jag funderar på att sitta hela natten lång och slita. Duktiga jag har haft den här tentan i över en månad och sätter igång nu. Men jag måste bara berätta. Jag befinner mig i en ekonomisk kris. Jag har inte ens råd med mjölk. Ja, så är det. Men tyck för all del inte synd om mig. Alla bidrag är däremot välkomna. Ja just det, jag lämnade tillbaka stövlarna. Förlåt till er som tyckte jag skulle behålla. Men de var på tok för dyra för mig. Det kändes inte okej. Dessutom var klacken lite för hög och jag misstänkte att de skulle bli partyskor. Istället bytte jag till mig en lite billigare variant, med lägre klack men enda samma stuk på dem. Jag ska lägga upp bilden på dem snart. Måste bara lämna in hemtentan först. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Plugga nu din latmask.. Det är jag som får dig att bli ofukuserad

2007-11-06 @ 00:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback