Dear Viktor

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dig just nu. Jag vill nog inte prata om det heller. Lis var här i helgen. Först var hon jätteledsen. Satte på massa sorgliga favoriter och slickade sina sår. Sedan blev hon lite gladare. Jag tror hon tänker på er framtid. Hon vill gifta sig, skaffa kids, ta huslån och sånt shit med dig. Mina råd känns ganska överflödiga ska du veta. Men du ska också veta att jag gör mitt bästa. Jag kramar henne hårt om nätterna och försöker hålla hennes hand så ofta som möjligt. Allt för att hon inte ska sakna din närhet. Inget ska fattas henne. Jag försöker förstå dig Ville. Ibland vill jag slå dig på pannan med en sked. Ibland vill jag krama om dig precis som jag kramar om lillasyser. Det är inte lätt att vara sjutton. Jag om någon vet om det. Nu borde jag publicera en bild på dig. Men jag tror jag skiter i det. Du sover nog gott nu. Det borde jag också göra, tråkigt nog har du förstört det nöjet för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback