Fina flickor går på gym

Träffade S och T på gymmet idag. Det var nog inte så längesen jag såg dem senast men idag kändes det som evighet. Eller så var det träningskläderna de var klädda i. Att träna är så långt ifrån vad de här tjejerna brukar sysselsätta sig med, så varje gång jag ser dem träna vill jag äta upp dem av stolhet. Dem är så fina, mina vänner och jag erkänner att jag saknar att inte läsa samma kurs som de längre. Min egen kurs är så himla konstig. Men efter jul är jag tillbaka. Idag sa Yokub;
- Hola como estas? Snygg du är!
Alltså jag vill bara upplysa denna mannen att det inte är okej att flörta med en tjej som är tillsammans med en vatos locos. Inte okej. Sen vill jag berätta för lillasyster att det är precis så det är. Du är på väg upp för ett berg. Viktor kommer garanterat stå på toppen och vänta på dig. Inget tvivel om saken. Sen är det upp till dig om du, alternativ ;
1. Putar ner honom för berget, ser på när han faller, rycker på axlarna och utbrister ett "Oops"
Bakgrundsmusik - "Kelis - I hate you so mutch right now"
2. Gör en "Si te visto, no me acuerdo" alltså ignorera att han står där med öppna armar och bara klampar förbi honom.
Bakgrundsmusik - "Timberlake - Sexyback"
3. Springa rakt in i hans öppna famn samtidigt som bakgrundsmusiken spelar "I´m yours" och sedan ringa typ en helikopter som plockar ner er från det jävla berget.

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback