Fixa mitt hår!

Kommer ni ihåg den där tjejen jag berättade om, hon som hade samma hårfärg som mig fast mycket snyggare?. Hon som jag ville bli kompis med men hon hittade en annan kompis så tji fick jag? Hon har iallafall addat mig på msn efter att jag nämt att jag behövde hjälp med en inlämning. Så nu har hon skickat  över sin egen inlämning och även berättat att hon är utbildad frisör. Inte nog med det. Hon har erbjudit sig att fixa mitt hår. Blev dock lite stött när hon sa att mitt hår behövde en rejäl klippning.  Jag citerar; "Hellre kort och fräsht än långt och slitet" God dam girl, det där sved. Men iallafall så har jag för tillfället ett väldigt givande samtal med denna tjejen.
So long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback