Hej, jag är narkoman

Nu är det så här. Jag är lite av ett träningsfreak ju men den senaste tiden har det blivit lite för mycket av det goda.  Operation - Stäng-igen-kakhålet- har med andra ord börjat och idag var det tänkt att jag ska sätta i gång mitt nya hälsosamma liv. Och då menar jag inte bara att äta hälsosamt utan jag måste även satsa stenhårt på min träning. För så är det hos mig. Tränar jag braäter jag bra och tvärtom. Det där går hand i hand. Men det har inte blivit så mycket träning. Och det är fan inte mitt fel. Orsaken är att det jämt kommer en massa grejer i vägen som tvunget måste ta min träningstid. Jag blir jätteirriterad. Min träning är viktig. Utan den funkar inte jag som människa. Jag är ju för fan träningsnarkoman. Jag får abstinens. Som narkoman är det jättejobbigt när man inte får sin lilla dos. Så nu tänker jag fan ta tag i det här och hålla mitt missbruk vid liv. Något annat som är irriterande är när man går när för att handla nyttig mat och möts av ett extrapris på godis, choklad och annat frestande. VIK HÄDAN SATAN!, skrek jag och skyndade vidare.

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback