Jag har gjort det!

Ja, eller min man gjorde det. Alltså köpte de stövlar jag så innerligt sucktat efter. Önskemålet var klacken, materialet och dess längd. Dock inte priset. De gick loss på, åh...håll i hatten! 1 400 riksdaler + 80:- för nått jävla sko-vax. I dont know. Har redan fett med ångest. Tänk bara, för samma pris kan jag köpa minst tre par skor inne på Din Sko. Men som min man säger. "Du är värd det, och mycket mera"
Usch, jag vet att jag är värd en slant, men priset gör mig ändå svimfärdig.

Behålla?
image131

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

JAAAA fan va snygga dem va!!!

2007-10-27 @ 12:44:17
Postat av: Anonym

snygga! behåll!

Postat av: saris

Dom är asnice, jag har likadana :)

2008-11-25 @ 20:01:25
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback