Skottlossning i min lägenhet

Ja, det är sant.
Min man, hans kusin Erre, Martin Mutumba spelar Scarface på Playstation och det är ett jävla liv här alltså. Fraser som "Gör ett värdetransportsrån" och "Skjut! Skjut! för helvete skjut!" utbyts hela tiden. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen när min man har vänner här. Jag kommer jättebra överens med alla men det känns ändå som att vi är en för mycket. Jag har precis kommit ut från toaletten där jag lyckades sysselsätta mig i lite mer än en timme. Jag duschade, klippte naglar, rakade benen, smörjde in mig med bodybutter, rensade öronen med tops (lyckas jämt trycka in den för långt in så att den petar på hjärnan), borstade tänderna och övade på det tal jag ska hålla imorgon. Jag måste öva på talet nu. Måste.Måste.Måste. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

jag vill också vara där!!!!

2007-10-03 @ 23:38:03
Postat av: E to thee R too thee R to the E

hahahahaha....nästa gång vi kommer så Låvar jag att du oxå kommer få va med o o göra Värdetranspårtiissh

2007-10-04 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback