I väntans tider

Två timmar kvar tills jag får lämna mitt arbete och gå hem till mitt lilla bo. Mitt extremt tunga jobb går ut på att säga "Hej" och "Hejdå" till alla människor som passerar disken. Ibland ingår lite kassaservice men inget som inte en apa klarar av att utföra. Har haft en hyfsat bra dag. Börjar må lite bättre nu. Kanske beror det på att det inte är kallt och mörkt  ute. Eller så beror det på att jag somnade i min älskade armar igår natt. Han tände lite ljus som jag förövrigt lovade att att blåsa ut (ops,det glömde jag) och sen pratade vi skit och kramades. Nu ska jag skriva min önskelista för september månad. Det är nog meningen att jag som bloggare ska visa bilder på dagens outfit och testa diverse prylar men jag äger varken en kamera eller en bra inkomst.

Priscillas önskelista

- Ett rosa läppglans. Inte något mes/ljus/babyrosa skit utan ett riktigt lyxigt rosa läppglans
- Nya inredningsprylar till mitt stora bruna bord och fönsterkarm
- Lillasyster hemma hos mig.
- Stövlar. Svarta med lagom klack och lagom dyra.
- Höstkappa som värmer och kan användas en bit in på vintern.
- Mobil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback