Jag spyr galla över min existens

NeritaFlow säger:

jo jag vet... men ändå... jag såg en film idag med hon Kate Hudson..

NeritaFlow säger:

så jävla tunn och fin

NeritaFlow säger:

jag ser ut som en man.

NeritaFlow säger:

hur tänker du när du tänker på mig

NeritaFlow säger:

smal?

NeritaFlow säger:

tjockis

NeritaFlow säger:

normalbyggd?

NeritaFlow säger:

mullig?

NeritaFlow säger:

ÄRLIGT

Emma säger:

men hon är ju fan kändis, hon lever i hollywood. det är en annan värld än vår. o dessutom ser folk inte ens ut så i hollywood. det är enbart en liten del.

Emma säger:

jag anser dig vara smal. o ärligt talat så tänker man inte så mycket på huruvida du är smal eller ej för du är så jävla snygg i övrigt.

NeritaFlow säger:

jag önskar att jag kunde se det. Min man säger det hela tiden. Han önskar att jag fick vara en annan människa som ser mig själv komma in in genom dörren. Jag ser inte det.

NeritaFlow säger:

jag har feta armar..

NeritaFlow säger:

hur mycket jag än svälter mig kommer de alltid vara feta.. för att jag ärvt mina feta armar från mor min

Emma säger:

om feta armar är ditt största bekymmer så tycker jag du borde engagera dig i något mer meningsfullt, som att föda svältande barn i afrika eller nåt. dina armar är knappast feta.

NeritaFlow säger:

hehe ..

NeritaFlow säger:

du är så söt

NeritaFlow säger:

jag vet.

NeritaFlow säger:

jag är en idiot. tack för att du lyssnar

Emma säger:

tycker du inte dina mamma är snygg då? va stolt över att du ärvt hennes armar istället för att klaga på dem

NeritaFlow säger:

haha.. min mamma säger samma sak. Hon kollar på sina armar och suckar..

NeritaFlow säger:

...jävla feta armar... sen skrattar hon över att jag och Lis ärvt dem

NeritaFlow säger:

säger att det är rätt åt oss som gav henne bristningar och hängpattar

Emma säger:

jag kan hitta en massa skavanker hos mig själv men jag orkar inte klaga för det är sån jag är. o jag anser att så länge inte jag klagar så har ingen annan rätt att göra det heller.. o ärligt talat, om man bara gillar sig själv så gör andra det också. du får sluta utsöndra såna negativa vibbar

NeritaFlow säger:

jag är ju deppig

NeritaFlow säger:

jag spyr galla över min existens


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha... Du är ju bara för söt..! =)

2007-09-01 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback