JAG STREJKAR

Så här är det. Skriker min man på mig en gång till. Då fan drar jag. Inte för evigt då. Bara till närmsta vän och bara ett tag. Typ som en slags strejk. Det är lika bra att sätta gränser tidigt, eller hur? Speciellt när ens man är en vatos loco. Jag menar att sen sitter jag där med en blåtira och undrar vart fan det gick fel. För en sak ska jag berätta för er. Skillnaderna mellan en arab och en latino är inte så stora. Araben är hårigare, har större näsa och fler svettkörtlar. Latinon har mer taktkänsla, mindre intelligent och är lite mer av en  "don Juan". Likheterna är;
Båda vill bestäma över sin frus klädsel. De har alltså svårt med korta kjolar och urringade toppar.
De vill bevisa sin manlighet genom att höja rösten inför människor.
Går över eld och vatten för sina morsor.
Äter som horses. (Fast det gör nog svensken också?)
Har en förkärlek till Angelina Jolie ( Fast det har väl alla jävla penisar)
Aja hursom helst...nu har jag tappat tråden. Vad vill jag komma fram till?. Ja, jo att du inte alls behöver vara gift med en muslim för att åka på ett kokt stryk. En latinamerikansk man slår nog lika hårt. Därför är det viktigt att strejka tidigt. Nu tycker jag synd om min man som är värdens bästa och jag kan aldrig tänka mig att han skulle slå mig. Men man vet fan aldrig.  Det är iallafall inte okej att skrika "cajate" som betyder "tyst med dig". Speciellt inte när jag pratar om viktiga grejer, eller hur?
På den här bilden har jag iallafall jävligt smala ögonbryn. Och det är ju inte så snyggt nej. Funderar dock på vart den där mössan är?
image104

Kommentarer
Postat av: Isabel B.

Nje cajate är väl inte det trevligaste att skrika om man talar om något viktigt. Det går ju att säga på ett mer skämtsamt sätt men kanske inte i såna diskutioner. ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback