Oj Britney - hur tänkte du där?

Jag har alltid varit på Britneys sida. Britney är allt. Snygg, sexig, grym på att dansa och har en unik röst. Hon har levererat hits efter hits och är en riktig entertainer. Hon har kämpat för sin karriär sedan barnsben och har därför gjort sig välförtjänt av de fem miljorner hon tjänar i månaden. Javisst håller jag med media om att en stylist vore kanon och att hon ibland beter sig som ett psyko. Men samtidigt kan jag relatera till hennes beteende. Att vara världens centrum under så många år måste vara ganska påfrestande och bara Gud vet hur man själv hade handskats med att ständigt leva med en kamera i fejset. Giftemålet med Kev Fed var ju ett stort misstag men ärligt talat tror jag att Britney bara hoppades på en man som skulle älska henne livet ut. Samtidigt tror jag att K.F bara var ett sätt att så lindrigt som möjligt komma över Justin. Och hur svårt är det inte att komma över Justin? Jag har svårt att släppa att han befann sig i samma stad som mig och jag fixade ingen biljett till konserten. Barn längtade hon självklart efter men det skulle gå snabbt eftersom, enligt mig, hon ville vara snäppet före Cameron och Justin som såg ut att kila stadigt. Jag förstår, jag förstår. Och den som aldrig har tänkt på att raka av sig håret kan ju kasta den första stenen på Britney. Hur många gånger har man inte haft över en dålig hårdag och tänkt att "fan va allt skulle vara lättare om man bara rakade av skiten". Man gör inte det, såklart, för att man vet att alla skulle fråga om man har cancer. Alla vet att Britney inte har cancer och hon har dessutom råd med peruker, extensions och hattar. Det är hennes huvud, hennes hår - det finns faktiskt större problem här i världen.
Däremot förlåter jag henne inte för sina modemissar. Det är sinnessjukt att vara så rik och klä sig så dåligt. Det är ett hån mot alla oss fattiga modeoffer. Hursom helst slog jag vad med min man för några månader sen. Han trodde på fullaste allvar att Britney aldrig skulle få till en comeback. Självklart skulle hon det, sa jag och en tusen lapp skulle vinnaren få, Britneys nya singel "gimme more" är ute och ligger i min ipod. Jag vann, eller hur? Eller? Jag vet faktiskt inte om jag är en värdig vinnare. Britney uppträdde nämligen på MTV-galan igår. Åh vad jag höll tummarna för henne. En storslagen comeback som slår alla kritiker på näsan. Det är precis vad som behövdes. Det höll inte. Inte alls. Britneys framförande var så himla dåligt att jag blundade och skämdes. Tom blick, stela rörelser, fula kläder (underkläder) och as, as, asful frilla. Ibland såg det ut som att hon inte förstod vad hon gjorde där. Och alla var ju där. Alla. Var. Där.
Oj, Britney.
Jag får nog ge min man en tusenlapp iallafall.


  
                                  image84
Britney - snälla kom tillbaka! Det finns ju ingen som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback