Orale carnal

Idag diskuterade jag och en tjej olika typer av extra jobb. Hon klagade på att hennes var för slappt och jag klagade på att Shell är så drygt. Eftersom jag har en inbyggd mekanism, att alltid försöka se något positvt, så utbrast jag.
- Var glad mänska! Tänk på de som slavar!
Jag bet mig i tungan precis efter att jag sagt det. Min vän är nämligen mörk, svart, black. Hon sa inget utan pladdrade vidare. Men det är så himla typiskt mig att säga något sådant för att i nästa sekund ångra mig bittert. Hon såg det säkert på mig för hela mitt jag utstrålade skam."Tänk på de som slavar" Ja Priscilla, tänk på det själv. Förmodligen så har hennes förfäder slavat och hon behöver  nog ingen som påminner henne om det. Idiot.

Idag frågade Yokub ut mig om min man. Förvånad? Nä.
- Aha vart bor han då?
- Ehm, Rinkeby
- Säg inte att du är ihop med en jobbig turk
- Nä, verkligen inte.
- Säg inte att du är ihop med en Vatos locos.
- Men självklart är jag tillsammans med en Vatos locos.
-  jkadjiern ...
(otydligt)

Snart, snart, snart ska jag bli snygg i håret. Och då mina damer och herrar, då ska denna jävla höstdepressionen vara över.

image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback