Fika och träning

Kan denna veckan gå lite snabbare eller? Är det bara tisdag? - jag orkar ju inte! Träffade S och T igår och det var ju verkligen inte igår som vi tre sågs. Så nu har S styrt upp någon slags utgång till helgen. Jag viskade till T, "Jag vägrar hänga på söder. Jag vill för fan till Stureplan god damn it" För S är ju en liten söderråtta. Hänger jämt på medborgarplatsen och umgås med människor som spelar gitarr. Offentligt. Utan att få betalt alltså. Iallafall så var det jäkligt trevligt att träffas. Idag blir det fika med Syrran och sen träffa Lillasyster en sväng som är här med skolan. Och så träning. Självklart träning/jobb. Kan veckan jalla på lite nu eller?

image301
En jävligt trevlig dag med Lillasyster och Steffy.  Shopping + brownie med glass på en trappa nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback