Helvetes Jävla shit

Skoja inte att jag är på dåligt humör idag. Har redan tjafsat med min man över absolut ingenting. Och han sa att jag kan ringa när jag slutat tjura varpå jag svarar "m, vi hörs kanske nån dag". Herregud, vem är jag?  Jag är en jävla kärring. Eller jag har blivit det. Surar över allt och ingenting. Va fan, kan inte nån smälla till mig?. Jag är helt antistress nu förtiden men försätter mig i stressade situationer ständigt som gör mig tjurig. Bara nu så blir fikan en timme försenad vilket gör att jag blir stressad till mitt jobb. Istället för att ställa in fikan så kommer jagatt genomföra den, trots att den redan nu bara är ett irriterande moment som gör mig surast i världen. Efter jobbet blir det åter stress, stress för då ska jag köra in till Kista och träffa Lillasyster. Även detta inslag gör mig jävligt sur. Så nu sitter jag här och surar och surar och surar. Jävla helvete nu knackade nån på dörren också. Fan heller att jag öppnar. Fuck off liksom.
Vad fan händer med den spontana ( okej, spontan är väl att ta i) men pigga Priscilla. Jo hon gick in i väggen och blev sur.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har världens bästa avslappningscd som du ska få! :) man blir toklugn o faktiskt även pigg efteråt. Strålande! Massor av kärlek till dig!

2008-04-09 @ 11:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback