Onsdagar

Vilket härligt väder, va? Jag vill bara ta tåget in till stan och köpa mig ett par snygga jeans och ströva runt och vara glad. Tyvärr händer inte detta idag eftersom onsdagar jobbar jag. Men jag bara ber att vädret ska hålla i sig för annars ansvarar inte jag för min psykiska hälsa längre. Inatt drömde jag att hela min familj blev kidnappade. Plötsligt öppnades en dörr och jag tog tag i närmaste familjemedlemmar och sprang ut i friheten. Gissa vilka jag fick med mig? Pappa och Steffy. Kvar blev min man, mamma, bror, kusiner m.m. Hur tyder man detta? "Jag dååååå?", skriker Lillasyster när hon läser detta. Du var inte med i drömmen. Du var nog med Ville. Å just det. Jag var även höggravid i min dröm, men kunde ändå springa jävligt fort. Någon drömtydare där ute?

Kommentarer
Postat av: Yer captain

Freud skulle nog tolka den som att du nog vill ha sex med din mamma.. Precis som han tolkar alla andra drömmar :P hehe

Postat av: prissi

ja eller att jag har peniskomplex!

2008-04-03 @ 15:30:52
URL: http://priscilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback