Dumma jag

Tar vitaminer på morgonen och trycker in en sån här på kvällen. Snacka om ingen respekt för sin kropp alltså. När vi beställde blev turken helt ställd.
- Två 200 g, Menyer tack.
- Vaa? Två 90?
- Nej, 200 g, två stycken.
- okej, två 90?
- 200!!! 2 stycken.
- 200?
- Ja!

Sen sa han nåt till sin kollega på turkiska och så skrattade dem så hjärtligt.
Jag gissar på att det var nåt i stil med "Kolla de här tjejerna imorgon kommer de vakna och se ut som kossor. HÖHÖHÖHÖHÖ, mashalla"










Kommentarer
Postat av: lillasyster

Jag är så stolt över hela Allt om Osby grejen, skrek det ut över klassrummet nyss då frågade Henke om du va proffs dansare.. pucko!

Jag vill upp till dig, D-lo och Rubie så vi kan shoppa... Jag har feber nu byebye

2008-08-28 @ 14:42:09
Postat av: Prissi

MEN JAG ÄR JU PROFFSDANSARE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback