Mein Hertz Brennt

Jag önskar att jag haft kameran med mig för jag o R lagade världens godaste nattamat. Alltså den där tjejen har så dåligt inflytande på mig. Hon har typ världens bästa fettförbränning och jag är chilenare. Iallafall så hade R druckit två cider innan så hon var full när vi lagade mat. Haha. Så söt. Jag har galen pms nu alltså. Jag undrade precis innan idag vart min mens var och sen nån timme senare när jag gick på toa så låg den där som på beställning. Men iallafall så tror jag att jag kommer vara  lite upprörd imorgon, På grund av det röda blodet då alltså. Åh, en vildkatt som tigger mat av oss har fått kattungar och Lillasyster hittade de och jag vill att hon ska födda upp en. Jag vill. Jag vill. Jag erbjöd mig att skicka money så hon kan köpa mjölk o sånt. Jag bara älskar att ha en katt hemma.Vår lilla Missy sprang ju iväg. Pappa är skitsur för att han hatar katter men det skiter väl vi i. Mamma struntar ju i att hon typ är allergisk då kan man väl inte ta hänsyn till honom. Idag så hörde jag en låt som verkligen är jättebra. Jag kan hela texten trots att den är på tyska. Den är verkligen mäktig  låten. Jag får lust att lyfta nåt tungt när jag hör den. Eller bara springa i ösregn. Eller hoppa ner från ett tak. Okej, det sista var att ta i. Men alltså den är tung. Och jag är stolt över att jag kan hela texten. Något jag är mindre stolt över är att jag på nåt skumt sätt lyckats lära mig Spaniens bidrag till Eurovision contest. Ni vet den Perrea Perrea, 1. El breikindance 2. El crusaito. 3. El maiquel yason 4. El Robokop, Baila el chikki chikki osv...  Alltså jag kan hela låten. OCH DANSEN!

Nu ska jag sova.
Ni får båda låtarna.
Sov gott.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback