Oj oj oj

Sitter o käkar plommon. Är inne på min 20:e typ. Jag säger bara stackars toalettstol!
Vilken tråkig måndag det har varit, visst?. Bara för några timmar sen hade jag massa roliga planer och nu hade jag inga planer alls. Eller jo, ska snart bort till Steffy och käka tårta för min tia fyller år. Fan det regnar och det känns som om hösten är på intåg. Jag har bestämt mig för att denna höst ska bli en bra och mysig höst. Inga höstdepressioner eller sånt dära. Bara en jävla massa mys. Jag måste snart börja intala mig det där mer frekvent för att börja tro på det.
Fan vad jag inte saknar att vara 14 bast. Min kusuinvitamin S typ svävar på moln på förmiddagen och planerar sin död på eftermiddagen. Hello hormoner! Jag satsar fan en tunna bajs på att denna veckan kommer gå så långsamt. Och det är ju bra på ett sätt för att i helgen åker jag tillbaka till mitt lilla hus i sthlm och då kommer jag saknar min familj. Men på... alltså jag pallar inte skriva mer . Jag typ somnar av min egen text.

Kommentarer
Postat av: sollehoeeeen :)

haha jag svävar fortfarnade i molnen:P

haha :D

prissi saknar dig som fan, vill till er :(

2008-08-18 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback