We are all dreamers

Mamma grät nyss när vi åt. Hon började gråta helt utan förvarning för att jag ska åka. Det är verkligen hjärtekrossande att åka härifrån. Är så van att hänga med mamma och pappa att det kommer va himla konstigt att vara ensam nu. Mina föräldrar och min Lillasyster betyder verkligen ALLT för mig. De är min prioritet nummer ett och det vet alla runt omkring mig. Vi fyra har en väldigt speciell relation. Och nu vet jag att ni tänker, jaaa men klart man älskar sina föräldrar. Men alltså vi har verkligen en speciell relation. Det är liksom beyond allt annat. Imorgon kommer jag gråta. Det vet jag. Hursom så har det varit en bra sommar måste jag säga. Förutom allt slit så har jag även haft fin stunder med mina vänner och familj, sånt värmer alltid i hjärtat. Denna sång är en ny favorit och tillägnas min goda vän Jennie som är en sann drömmare. Men som inte bara drömmer utan går i mål och sätter även upp nya. För det är nog lite det som är grejen med att leva.

Hejdå Osby.



Kommentarer
Postat av: Yasmin

Jag blir ledsen åt dig. I know the feeling. Men välkommen hem till Storstan är du iallafall :). Vi ses guacha, besito

Postat av: Prissi

Tack så mycket :)

2008-08-24 @ 22:58:02
URL: http://priscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback