Ät frukost

Blev precis påmind om att frukost är dagens viktigaste mål så nu sitter jag här och trycker i mig lite. Hade tänkt julhandla lite till idag men det sket sig för jag prioriterade sömn och det är helt okej. Försöker tänka i de banorna nu. Sluta vara så hårt mig själv och känna mig dålig för minsta lilla. Allt här i världen är subjektivt så vem fan bryr sig. Tänker massor på min Rubie. Önskar jag var hos dig min vän så jag kunde ge dig lite styrka. Men du ska veta att jag tänker och ber för dig flera gånger om dagen. Till helgen ska jag vara duktig och fixa ihop min hemtenta så att det blir inlämnad innan det är dags för julfirandet. Det blir en lite annorlunda jul i år. Helt okej det med.

Jag vet att jag har haft en helt fuckt up period nu ett tag. Jag har liksom balanserat på en lina över ett världshav och många gånger har jag verkligen varit nära att falla. Äsch, vem fan försöker jag lura. Jag har fallit flera gånger. Jag har för fan simmat mer än vad jag har gått på lina. Men på vägen har jag haft underbara people runt mig och inte nog med det har jag lärt känna nya människor som jag hoppas vill stanna i mitt  liv. Alltså, Lillasyster tycker att mitt liv är jättespännande. Det kallar jag Osbyeffekten, allt utanför Osby kommun är exotiskt.

Ja, jag har blivit Lil Wayne torsk.


"Watch me. Bitch, watch me!"

Kommentarer
Postat av: Josefina

Hej, jag undrar om du kan tänka dig att ställa upp som modell för vår skoltidning. Har läst din blogg ett tag och tycker du är jättesöt. Om jag får din mejl kan jag berätta mer

2008-12-20 @ 10:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback