Bekräftelsekåta jag

Samtal vid middagsbordet hos familjen Flores Varela.

Priscilla - Ja, nu slutar vi prata om det där tråkiga och går över till något mycket roligare. Nu ska ni säga alla bra egenskaper som jag har.
Mamma - Aha, först får du förklara vad egenskaper betyder för din pappa.
Pappa- DU!, jag vet vad egenskaper betyder. (ser jävligt förvirrad ut)
Priscilla - Ja, men kör då!
Tystnad.
Tystnad.
Priscilla - Hallå?
Mamma - Du är inte lika tjurig som du brukade vara. Fan vad tjurig du var? Kommer du ihåg Ricardo? Hon brukade....
Priscilla - BRA EGENSKAPER, sa jag
Lillasyster - Du är söt!
Priscilla- Tack, fler?
Pappa - Du har mognat!
Mamma- Ja för för fan vad du var jobbig innan. Du gav mig psykologiska problem. Jag kommer ihåg när....
Priscilla- Men vad i helvete?

JAG SAKNAR MIN FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Yasmin

hahahahahahah fan va bäst. din mamma påminner om min hahahaa

2008-12-09 @ 11:14:45
Postat av: Julia

Din mamma är roligast!

2008-12-09 @ 12:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback