in love

Igår tittade jag på Darin och Kat de Lunas video och jag vart helt inne i den. Speciellt när de sjunger "Breathing your love ah love ah  love ah, love ah, love ah, love ah" Ja, ni fattar. Alltså helt plötsligt så förenades jag med vartenda liten fjortis i Sverige. Det pirrade till i magen och jag insåg bara så där att jag vill ha Darin. Darin <333 hihi.

Aja, skit i det nu. Hur mår ni? Jag mår som jag mår och det är ju helt okej. Allt är bra så länge man kan ta sig upp på morgonen. Nu försöker jag införa lite struktur i min vardag och det är precis det jag behöver. Min svarta syndiga klänning hänger på tork och nu är den fin igen. Jag luktade på den imorse och allt var borta. Den är fin min klänning och det är bara jag som bestämer hur den ska få bli behandlad. Så från och med nu står den klänningen för allt som var och allt som kommer att hända. Jag ska julshoppa snart. Det är dags. 

Ska ut och gå en sväng nu...

Vet ni? Härom dagen så räddade jag mig själv. Så jag har bara mig själv att tacka för att jag idag skriver att jag ska ut och gå en sväng. Duktiga Priscilla. Fina fina Prissi. Okej, det räcker.
 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du är fantastisk!

2008-12-15 @ 19:29:41
Postat av: Anonym

FANTASTISK

2008-12-15 @ 23:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback