Visst sker mirakel

- URSÄKTA? Ursäkta? URSÄKTA?
- Ja?
- Snälla ge mig inte böter. Jag försov mig och är till och med försenad till jobbet. Snälla, jag är ju bara några minuter sen.
- Jag vet inte ens vilken din bil är?
- Den. Snälla, alltså jag försov mig. Det är ett ärligt misstag. Snälla?
- Aha, vet du vad jag gör då?
- Nej? (panik)
- Jag tar bort den. Kolla här skärmen visar "Ta bort, är du säker?" och sådär nu har jag tryckt bort den!
- Va? Menar du allvar?
- Japp, den är borta. Kör till jobbet nu.
- Skojar med mig?
- Nej, den är borta.
- Jag kan inte fatta att det är sant. Jag kommer alltså inte få böter?
- Nej, den är borta.
- Hur ska jag kunna tacka dig?
- Ingen fara. Kör nu.
- Tack så heeeeemskt mycket. Det här händer aldrig mig. Att någon är så här snäll. Jag är så chockad. Tack tack tack tack tack.
- Jaja, kör nu.
- Tack tack tack tack  tack.. God bless you för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback