Fan va skönt!

Precis kommit hem från en joggingtur på ca 40 minuter. Var uppe och hoppa (nåja hoppa gjorde jag kanske inte) redan vid åtta och nu har jag käkat frulle och även duschat. Så duktig jag är! Idag ska jag jävlar ta tag i min hemtenta som ska vara inlämnad på fredag, och som vanligt har jag inte börjat. Men det har varit fullt upp faktiskt. Sjukhusbesök och mycket jobb. Julia kom inte igår för hon ville tydligen hellre hänga med en bebis (!) Okej att det är hennes brorsson men jag menar hon kan ju omöjligt ha roligare med honom än med mig. Idag kommer hon troligtvis. Visst är det vår i luften?. Det är så jäkla härligt och känns i hela kroppen.

Jag önskar att saker och ting var annorlunda. Tro mig det gör jag. Men du och jag går inte ihop.Vi måste sluta ses och denna gången menar jag allvar.
image265

Hejdå Kladdis - love of my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback