Läsning på g

Inatt blir det till att läsa. Nu är det dags att mina bokslukar talanger presterar max. Jag ska läsa 400 sidor studentlitteratur fram till 9 på morgonen. Jag tror inte jag fixar det men jag ger det en ärlig chans. Tog beslutet när jag såg hur mycket boken kostade. Lekte med tanken att läsa den utan att öppna den helt. Alltså bara öppna den lite och läsa med näsan mellan bokpärmarna. Varför? För att kunna lämna tillbaka den sen självklart. Så nu sitter jag här med daglånet. Ska som sagt vara inne imorgon klockan nio. Jag tycker själva utmaningen inte är om jag hinner läsa boken utan om den verkligen är inlämnad imorgon bitti. Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Bigsis

lycka till sis :0 love u

2008-02-09 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback