Sexigt?

Såg precis musikvideon till Timberlands nya låt - scream med Kerry Hilson och Nicole Schailfjpöwgn eller vad hon heter. Alltså jag förstår inte men är det meningen att brudarna ska vara sexiga när dem står och porrar sig i rånarluva? Ehm, okej att jag är av samma kön som töserna och inte tänker som en penis men jag måste verkligen ifrågasätta detta. Det ser ut som att tjejerna ska utföra ett (misslyckat) värdetransportsrån eller har en tredje gradens brännskador över sitt ansikte och därför måste bära denna fula luva. Jag hoppas verkligen inte att någon av modeikonerna hakar på detta och inför en trend. "Rånarluva - sommaren 2008!"  NoNOnO- jag skulle inte passa i den, alls!

image253

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback