Det är dags att vara tacksam

Jag ska snart, snart sova. Måste bara berätta för alla att jag är så lyckligt lottad. Fast jag då och då känner att jag inte hinner med mitt liv här uppe så gör jag nog det ändå. Mitt liv händer ju precis när jag sitter och reflekterar över sånt här. Faktum är att jag har en sådan underbar familj. Vi fyra är så sammansvetsade som det bara går att bli och vi kan powerwalka över lik för varandras skull. Jag älskar att jag hittat en kille som älskar mig över allt. Det räcker bara att titta in i hans fina ögon och konstatera att han där uppe verkligen gillar mig. Jag är glad att jag har en snygg och fin vän som Sandy och ett jobb som passar mig perfekt. Jag är överlycklig över att jag har fjortisarna Solle och Steffy i mitt liv som tillför mängder av skvaller in i mitt liv. Jag är dessutom ytters tacksam över mina partydjur till kusiner. Fast jag inte träffar M så mycket  vet jag att hon finns här i stora staden och vakar över mig. Min lillasyster är ju typ det allra bästa jag har. Min stolthet. Mitt allt. Ja och plugget funkar och resten fixar väl sig med tiden. Eller hur?

Det gäller att passa på nu när man tänker och känner så här. Imorgon suger livet förmodligen igen.
Godnatt.

image240

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du är mitt liv, du är mitt allt!

2008-01-28 @ 15:43:19
Postat av: Anonym

tackar! de e du som e underbar ska du veta.

2008-01-29 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback