En sån karl

Elin kling, Elin Lanto, Anna Hibbs och Sofie Fahrman är alla väldans snygga tjejer med koll på vad som är hit och shit. De är lite vad jag kallar "miss perfect". Smala, blonda och ägarinnor till stora garderober. Man undrar ju självklart vilka män som får äran att vakna upp brevid en sån här tjej. Hålla hennes hand på väg hem från Stureplan och bära hennes NK påsar. Vilken man kan leva upp till kraven som en kräsen miss perfekt kan tänkas ha. Jo det ska jag berätta. Killarna är minst lika perfekta som töserna. Vältränade med vågigt bakåtslick och en intensiv blick som säger mer än tusen ord. Perfekta paret helt enkelt. Men fan så tråkigt. I mina ögon skulle Elin Kling va en mycket intressantare människa om hennes man var lite lönnfet. Då hade man kunnat lista ut att bakom Elins perfekta fasad finns en riktig människa som i slutet av sin arbetsdag inte bryr sig så mycket om utseendet. Då skulle man förstå att Elin faktiskt älskar en man som har svårt för att säga nej till godis men som får henne att skratta hysteriskt. Varför ska alla vara så jävla bajsnödiga och skaffa sig felfria pojkvänner för. Visst skulle till exempel Ebba von Sydow och Adam Tensta vara ett jävligt roligt och fint par. Något som bryter ett mönster för en gångs skull. Som söta F i min klass. Hon har självklart en väldigt fager man. Så fager att när jag och lillasyster såg ett foto på honom höll vi en tyst minut för den manliga skönheten. Sen utbrast lillasyster.

-Ja, han ser bra ut. Men såna perfekta killar har jämt en skum personlighet. Som jättedålig humor!
- Ja eller så bajsar han på offentliga platser när han är full.
- Eller så gillar han "kiss och bajs sex".


Detta är inga avundsjuka ord. Jag är mer än nöjd med min man och i mina ögon är han perfekt. Men jag vågar påstå att it - tjejerna skulle vara så mycket lyckligare med en "vatos loco" vid sin sida. Om inte annat har man jävligt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback