I fucking hate you!

Fan va jag hatar människor som säger "Va?" fast de hört vad man sagt.

- Vart köpte du den här?
- Va?
- Var köpte du den här?
- Aha, på H&M

Alltså hon hörde ju vad jag sa. Hon vill bara ha lite tid att tänka för att komma på vart hon köpte den.

- Men är ni vänner igen då?
- Va?
- Är ni vänner igen?
- Ehm, ja alltså vi pratar ju men...


JÄVLA SKIT! Hon hööööörde. Hon vill bara inte säga att de är vänner igen.

Ibland så blir jag tyst när folk säger "Va?" Väntar man tillräckligt länge så svarar människan på frågan utan att du upprepat den.

- Men har du berättat för din kille?
- Va?
....... (tystnad)
- Nej jag har inte berättat än, men jag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAHAHAH jag e precis sådär, men jag märker de inte själv.. fast folk har sagt de till mig! :D

Postat av: prissi

haha :D

2008-01-30 @ 22:38:54
URL: http://priscilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback