Jag är snygg

Det är inte ofta jag kan titta på en bild och kontatera att jag ser bra ut. Tvärtom, stirrar jag tillräckligt länge så blir jag bara fulare och måste sluta titta innan jag drar på mig ett tiotal komplex. Men jag har en bild. En bild där jag faktiskt tycker att jag är söt. Håret ligger bra. Jag har inte mat runt munnen trots att jag äter och jag har skippat "I want you! Do you want me?" - blicken som jag ofta kör med när alkohol finns med i bilden. Flickan på bilden är så söt att jag knappt kan fatta att det är jag.

image247
Eller huuuur?

Kommentarer
Postat av: FRANCHU

wena wena esta super linda tu pagina te vez re linda en la foto bueno cuidate mucho okej saludos a todos por haya y espero verte pronto aca en chile hej da

2008-01-30 @ 15:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback