Live från min säng

Så där ja. Nu har man fixat med sladdarna så att jag kan ligga med min bärbara i sängen istället för att sitta på en stol två meter bort. Älskar när man verkligen lägger ner en massa tid och själ för att göra det mer bekvämt för sig. Det kallar jag nödvändigt arbete. Mitt schema denna termin är sååå awesome. Två föreläsningar i veckan ungefär men i för sig fler inlämningar, men det gör inget. Förra terminen var en pina speciellt de sista veckorna. Men nu ser jag fram emot den nya kursen, ska bli intressant. Eftersom mitt schema är kalas ska jag satsa desto mer på andra saker som är minst lika viktiga. Mig själv till exempel. Jag ska färga mitt hår snart och det måste ske med omedelbar verkan. Min lägenhet ska inte förväxlas med en soptipp. Min träning måste komma igång och det ska inte kännas som om jag ska ut i kriget när jag går till gymet. Jag ska dock försöka att inte bli en "våra bästa år - tittare" (stor risk här). Börja laga mat till mig själv. Inte låta tvätten växa till ett berg. Noppa ögonbrynen oftare. Framför allt vill jag spendera mer tid med de människor jag älskar och som älskar mig. Nu ska jag jobba lite. Haha, Lucas och Sami verkar få till det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback