En underbar helg

Fan jag har haft det så skönt med min tjocka familj. Mami fyllde år i lördes så alla var här och firade henne. Vi hade tacos och god jordgubbstårta och drinkar. Precis som det alltid sker när chilenare samlas så flyttas jämt ett bord så alla får dansa. Det spelar ingen roll vad man firar, bordet ska alltid bort, haha. Alla jag älskar var här och igår grillade vi och glodde på matchen. Very nice. Var även och gratulerade min vän M som även hon fyllde år. Min fina sötnos Celine var här och jag har saknat henne så. Ju äldre hon blir ju bättre överrens kommer vi. Ni vet, jag och barn (!). Men den här ungen kan man ändå inte annat än älska.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, inte försöker du väl förvandla det arma flickebarnet till en mini-Priscilla?? :P

2008-06-30 @ 12:56:49
Postat av: Emma

Haha, inte försöker du väl förvandla det arma flickebarnet till en mini-Priscilla? :P

Postat av: Emma

Meh, det första blev ju fel - ta bort!

2008-06-30 @ 14:20:45
URL: http://skarp.blogg.se/
Postat av: Prissi

Haha! Jag bara godkänner! Jo men visst ska hon bli en riktig Priscilla!:D

2008-06-30 @ 21:40:44
URL: http://priscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback